środa, 1 sierpnia 2018

Wybielony stary kredens

Kredens jest moją własnością i stoi w łazience
Kupiłam go w opłakanym stanie (widziałam radość i ździwienie w oczach Niemca od którego go kupowałam) ale z faktu,ze miał w dość dobrym stanie piękne stare deski na froncie postanowiłam uwidocznić słoje i tylko go wybielić.
Tył był zjedzony przez robale i wymagał bardzo dużego nakładu pracy(niestety nie mam zdjęć)
Środek pomalował na popielaty kolor i zabezpieczyłam woskiem-po kilku już latach użytkowania delikatnie wyszczerbiłam w kilku miejscach półkę
 Jeśli Komuś się spodoba taki rodzaj stylizacji to zapraszam....











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Krzesło z łapkami 4284b

 Nowa tapicerka– krzesło po stylizacji zawoskowane